My Blog List

Friday, January 21, 2011

meniru stylo aku .? eiyueess..

MENIRU STYLO MYLO ORANG !



aku xpuas aty betul laa wehh ..
mmber sendiri yg sanggup meniru STYLO mmber baiknya.
series doh , aku nk tersentap eihh bla aku terbukak profile dy ,
pastu nampak 'cadygirl' sama ngan aku ..
haramjadah betoy ...
kalau kedai len , kaler len , xpa rr gak ...
ni kaler sama , kedai sma...
'SYABAS !'

aku doakan semoga dya dpat meniru lagi stylo orang lain..

sebelum tho , aku mmg dah sangka pelik dah .. 
awat dy dok tepon aku pastu dy tanya aku psai CADYGIRL
tue...aku xsedap aty dh tyme tue dok tnya aku beli
kat mana mua jacket tue...
nsib bek rr aku bnyak kelentong dy...
tp , apakan daya ,,... dy dpat gak cadygirl tuh..
so , nk buad cham ner enn..?
hm,..bla aku tnya ,, 'hg nk tiru aku ka..?'
dy chakap ; xlhaa .. yg tu kak aku yg nak beli'
buto dy !
kak dy ka dy ka yg nk sebat !
blah rr wehh style sendiri xmau nk pikir...stylo orang gak yg kau nk sebat...
yg paling best tuh ,, dy semakin maju nk pakai HANDBEG
plak time nak hangout .. blah rr wehh ! its to late laa nk meniru aksi orang pons bhaii .
SHIT !


No comments:

Post a Comment