My Blog List

Saturday, October 15, 2011

#KisahTentangKita

hye..
Put at here ..
Aku rindu saat dlu2 .. kau kejar aku , aku kejar kau .
memang bahagia r . tapi skarang tak lagi .
                                                                                    ## aku ingat lagi date ni
(28Feb2011) . hari percoupelan kita . time tu kau tulis kat wall kau 'Saper nak jady Aweks aku?' . nthen , aku comment 'Nak-2'

Pastoo , kau hantar message lam inbox aku . kau
tanya aku betul ker aku ni nak jady kekasih kau .?
nthen aku cakap , tengok lu t aku kasi jawapan kat kau .
aku kasi nombo telifon kat kau kat lam fb . aku ingt lagi . sebelum tu memang aku minat kat kau lame dh...cuma haty aku kata NOWAY sebab kau ad yang punya.. kau sygss aku , aku pons saygs kau . time tu pulak aku baru clash ngan Faizul Hafiz , ex aku dulu time aku Form3 taun lepas . couple miaa couple , satu hari , aku dh berjanjy ngan kau yang kita akan sehidup sematy . aku akan saygss kau selamanya . tapi , ianya hanya berkelan selama 5bulan saja . O5/07/2011 , hari yang paling pahit klam hidop aku ,. kau dh tinggalkan aku . dn aku pons dh tinggalkan kao .. aku sygs kan kau GEMOK ! sumpah tabule lupakan pelukan kau , mata kau . , hidung kau yang tinggi tuh . rambut kau yang 'SPARK' tue . aku rindu dengan panggilan 'BABY' daripada kau wahai sang dendut !
aku teringin nak couple ngan kau lik . tapi , aku tak terdaya . aku takut kau xubahkan perangai kau  . sumpah aku takut . aku sakit haty plus JeLouSe bila kau dah bua't 'INRELATIONSHIP dengan *AF* . bila aku tanya kau , pmpuan tuh sper , kau chakap hanya contacts lam fb sjea . #OkeCubaUntukMemahami .. . aku ta kesah . aku tahu kau pasty sakit haty mcm aku sakit haty sekrang bila time aku ngan Rez dulu . aku tau kau tabule lupaka aku . kau syangs aku . kau cintakan aku . aku teringi nak pelukan mcm ------------------------>
tapi tabule .  Untunglah , dy dah ade orang yang sayang .
kau selalu cakap kat aku mcm tu bila kau terserempak ngan aku . sayang punya psai , aku sanggup bersabar . aku xnak disakiti lagi oleh mana-2 manusia . sudah cukup lah , Faizul dh tinggalkan aku dlu ., n aku harap , kali nih spa yang couple ngan aku kali nih orang tu boleh jga aku n ikhlas menyayangi aku ,.

                                                                               #WithAlotOfLove,
                                                                                      <3  pS

No comments:

Post a Comment